Media Management

- Mina reflektioner i kursen Medier och samhälle

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

"Nu är det slut!"

2009-11-07 @ 14:09:45


Det har varit en rolig och annorlunda kurs, mycket av den har varit kopplat direkt till arbetslivet och det är dessa föreläsningar är de som gett mig mest. Det är riktigt roligt att faktiskt få ge min åsikt av det hela. Här kan jag citera mig själv från förra inlägget, "Om någon lyssnar eller inte är en annan fråga". Utrymmet för diskussion under föreläsningarna har enligt mig varit mycket positivt. Det har gjort att vi har börjar dela tankar i klassen och ifråga sätta saker mer. Jag kan redan se att saker vi berört på föreläsningarna gett mig något i mitt arbete som projektledaren inom Drivhuset. Nu är det nya tag, ny kurs och ny information som säkert kommer bidra till mitt arbetsliv även den. Men föst en välbehövlig helg. Nu återstår endast att säga som elefanten i Fem myror är fler än fyra elefanter, säger "Nu är det slut!".

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback